Thursday, January 12, 2017

ෆෙස්බුක් එකේ පෝස්ට් වලට කැමති තරම් ලයික් දාගන්න

ඔයාලට මේකෙ තියන පොටෝ පෙන්නන්නෙ නැතිනම් පොටෝ එක උඩ ටච් කරන්න  ඔන්න ගෙනාව ගින්දර වගේ ඇන්ඩ්‍රොයිට් ඇප්ස් එකක් මේව මම කියල දුන්නට උබලට ජීවිතෙට කවුරුත් කියල දෙන්නෙ නෑ මෙන්න මේ ඇප්ස් එකෙන් පුලුවන් ෆෙස්බුක් එකේ පෝස්ට් වලට ඇති තරම් ලයික් කමෙන්ට් දාහන්න ඔය ලයික් මදි කියල නහයෙන් අඩන උන්ට මෙන්න මෙක එලම පාරක් මේව මම ඔයාලට දෙන්නෙ රෑ තිස්සෙ නිදි මාරාගෙන තමා අත් හදා bබලල තමා උබලට දෙන්නෙ ඒක නිසා මම දෙන ඇප්ස් ඔයාල බය නෙතුව යූස් කරන්න උබල උබල කිවුවට මොකුත් හිතන්න එපා අර කතාවකුත් තියෙන්නෙ මොකද්ද එක්ට වඩා පුරුද්ද ලොකුයි කියල අන්න ඒක මට හරිද හරි මකෙ කතා ඇති එහෙනම් ඔන්න මම ඇප්ස් එක ගැන කියන්නම්කෝ මේක play store එකේනම් නෑ හොදද නෑ කියල බය වෙන්න දෙයක් නෑ මම ඉන්නවනෙ මම දෙන්නම ඔයාලට මම දෙන්නෙ මගෙ මීඩියාෆයර් වලට දාල ඒකෙ ලින්ක් එක තමා හරි එහෙනම් ඔයාල මගෙ නම උඩ කිලික් කරන්න ජගත්  ඒකරල බාගන්න ඕක තියෙන්නෙ සිපර් ෆයිල් එකක් විදිහට ඕනි කෙනෙක් දන්නවනෙ සිපරි ෆයිල් එකක් extract කර ගන්න විදිහ හරි එහෙනම ඔන්න ඕක  extract කර ගන්නකෝ ඒකරල ඉන්ස්ටල් කර ගන්න හරිනෙ එහෙනෙම් ඔන්න අපේ ඇප්ස් එක හරි දැන් ඕකෙන් කොහොමද ලයික් කමෙන්ට් දාගන්නෙ නේ ඔන්න එහෙනම් මම කියල දෙන්නම් ඔයාලගෙ ඇප් එක හරියට ඉන්ස්ටල් උනානම් මෙන්න මෙහෙම තියෙන්න ඔනී කෝකට මෙන්න සිපර් නැති ඇප් එකත්  extract කරගන්න දන්නෙ නැති අය හිටියොත් මේක ගත්ත ගමන් ඉන්ස්ටල් කරන්න පුලුවන් ගන්නකෝ ජගත් බංඩාර නම එබුවනම් බඩු එයි
ඔන්න ඔය රතු පාටින් මාක් කරල තියෙන්නෙ අන්න ඒක හරි එහෙනම් ඔයාලට ඕක ගත්ත කියල ලයික් දාගන්න බෑ තව ගොඩක් වැඩ කරන්න තියනව ඔයාල යන්න ඔයාගෙ ෆෙස්බුක් එකට ග්හිල්ල ඔයාගෙ prfaile එකට යන්න ග්හින් මෙන්න මෙතෙන්ට යන්න
 ඊට පස්සෙ මෙතෙනට
ඔය more settings කියන තැන කිලික් කරල
 ඔය public posts  කියන එක ඔබල මෙන්න මෙතනට යන්නකො
ඔන්න ඔය ටික මෙන්න මෙහෙම තියෙන්න ඕනි මතක තියාගන්න ඔයාට මේකෙන් ඔටෝ ලයික් ගන්න ඕනිනම් ඔය දෙවල් හරියටම වෙලා තියෙන්න ඕනි එක තැනක් හරි වැරදුනොත් ලයික් දාගන්න බැරි වෙනව හරි ඔයලගෙ මෙ වැඩ ටික එහෙනම් ඉවර්යි එහෙනම් යමු අපි මෙන්න මේ ඇප් එකට
 ඔන්න ඕක ඕපන් කර ගන්න ඕපන් කර ගෙන ඔයාලගෙ ෆස්බුක් එකට ඔන්න ඕකෙන් ලොග් වෙන්න ඔය තියෙන්නෙ ඔතට
ඔන්න ඔතනට ඔයාගෙ ෆෙස්බුක් එකේ ටික දීල ලොග් ව්න්න හරි ඊට පස්සෙ මෙන්න මෙහෙම එනව
ඔන්න ඔහොම ආපුවහම ඔය රතු පාටින් මාක් අරල තියන තැන අංක ටික ග්හල ඔය නිල් පාටින් මාක් කරල තියන එක කිලික් කරන්න හරි ඊට පස්සෙ මෙන්න මෙහෙම එනව
ඔන්න ඕකෙන් අපිට ඕනි එක තෝර ගන්න ඕනි අපිට ඕනි ලයික්නෙ ඔන්න මම ලයික් එක තෝර ගත්ත හරි මම ඊට කලින් පොස්ට එකක් බලමුකො මෙන්න මගෙ පෝස්ට් එක
ඔන්න ලයික් තියෙන්නෙ 6යි ඔය මම උඩ කොටු කරල තියෙන්නෙ ඔයාලට සැකයක් එහෙම තියනවනම් ඒක නැති කරගන්න ඔයාල ඒ කොටුවෙ තියන දෙවල් බලාගන්න වෙලාව හරිද ඊට පස්සෙ ලයික් දැම්මහම තියන විදිහත් බලාගන්න ඔන්න මම යනව එහෙනම් ලයික් දාන්න අපි එහෙනම් බලමුකෝ ඔයාලට ආය කියන්න ඕන්නෙ නෑනෙ කරන විදිහ ඔයල ඇප් එක ඕපන් කරල එන්නකො මෙන්න මෙ හරියට
ඔන්න ඔතනින් ඔයාට ලයික් ඕනි පෝස්ට් එක තොරගන්න ඒකරල ඔයාට ඕනි ලයික් ගාන ඔය අංක උඩ කිලික් කරල ඔයාම තීරනය කරගන්න ඊට පස්සෙ ඔය submit කියන එක කිලික් කරන්න ඔන්න මමනම් ලයික් 70ක් තෝර ගත්ත  ඊට පස්සෙ විනාඩි දෙකක් විතර මෙන්න මෙහෙම වැටිල තියෙයි
ඔහොම වැටිල ලයික් ටිකත් වැටිල ඉවර උනාම මෙන්න මෙහෙම වැටෙනව
හරි ඔන්න ඔහොම වැටුන කියන්නෙ බඩු බනිස් තමා ඒ කියන්නෙ ලයික් ටික වැටිල හරි අපි දැන් බලමු අර මම ලයික් ටික දාපු පෝස්ට් එකට ලයික් ටික වැටිලද කියල
ඔන්න ප්‍රෙස් බඩු වැටිල ඇබරිලා යන්නම ලයික් 70ම ඔන්න ඔහොමයි ඔටෝ ලයික් දාගන්නෙ ඔන්න ඔය විදිහට ඔයාට පුලුවන විනාඩි 15න් 15ට ඕනි තරම්  ලයික් කොටාගන්න පුලුවන් තරයේ මතක තියාගන්න මේකෙන් ඔයාට ලයික් ගන්න ඕනිනම් ඔයාගෙ ෆෙස්බුක් එකේ සියලුම දෙවල් public තිබිය යුතුමයි මෙන මෙ ඇප් එක 100% ම වැඩ කරනව ඔය මම කියපු දෙවල් හරියටම කරොත් ඔයාට ඔයාගෙ ෆ්රෙන්ලට වඩා ලයික් දාගන්න පුලුවන් ආය දෙකක් නෑ හරි ඔන්න ඔයාලට මම දුන්න ගින්දර වගෙ වැඩක් ඉතින් ඔයාලත් මට හෙල්ප් එකක් දෙන්න මගෙ සයිට් එක සෙයා කරල එහෙම ඔයාලට ප්‍රස්න තියනවනම් කමෙන්ට් එකක් දන්න නැතිනම් මගෙ ෆෙස්බුක් එකට එන්න මෙතනින් එන්න පුලුවන හරි එහෙනම් මම කැපෙන්නම් ඇගිලි ටිකත් ගල් වෙලා කොටලම ඔයාලට ත්ව දැන ගන්න දෙවල් ත්යෙනම් කමෙන්ට් කරන්න කියල දෙන්නම් නැතිනම් ෆෙස්බුක් ඇවිත් මැසෙජ් කරන්න 2017 අවුරුද්දෙ පලවෙනි පෝස්ට් එක ඔන්න එහෙනම් ඔයාලට ජයින් ජයම වෙවා පුතීලට
like name full options my name ජගත් බංඩාර

No comments:

Post a Comment